06/05/2025
Hola amigues i amics 🫂
Us vol.cominicar que després de tans d'anys les circumstàncies ens demanen fer una aturada.
Enguany el darrer dissabte de juny no hi haurà Rockin Matxin Festival.
Esperam de veres que això no sigui un adéu si no un fins aviat 💗
Aprofitam per agrair una vegada més a l'ajuntament de Felanitx pel seu suport durant tots aquests anys i a tota la gent del PUPUT CULTURAL, que han fet possible l'organització de totes aquestes edicions.
🎸Una menció especial per tots els grups que ens han acompanyat durant aquests 14 anys, sempre vos estarem agraïts 🙏🏻🙏🏻
💘I evidentment a tots vosaltres que ens donat la motivació necessària. Heu estat el millor públic que es pugi desitjar.
Molta salut i R'N'R. 🔥🔥