05/12/2025
✨🌳 Segona Activitat del Programa de Banys de Bosc per a Professionals de la Salut! 🌳✨
L’Associació de Banys de Bosc de les Illes Balears estam molt contentes de compartir la segona activitat del programa, celebrada avui a l’àrea de Biniamar, en un entorn tranquil que ens ha regalat moments de pluja, d’intimitat i connexió amb la Natura, tant la humana com la que no.
Aquest bany de bosc, guiat per Malena Bibiloni (guia i professional de teràpia de bosc), s’ha dut a terme dins el marc del Programa d’Autocuidado d’IBSALUT , amb l’objectiu d’oferir espais de benestar, calma i gestió emocional per als professionals de la salut.
Les persones participants han pogut baixar ritme, reduir estrès i reconnectar amb elles mateixes a través de la natura. I és que pensam que, per a qui es dedica a cuidar els altres, la pròpia autocura és essencial.
Aquest programa, que promou la salut i el benestar a través de la connexió amb el bosc, és possible gràcies al suport i finançament de Caixa Colonya , a qui agraïm profundament la seva confiança.
T’Hi Sumes? Pròxima i darrera Sessió: Divendres 12 a Campanet
Si ets professional de la salut d’IBSALUT i vols un espai per reconnectar amb tu mateixa a través de la natura…
🌿 Encara queden places per a la sessió del divendres 12! T’hi apuntes?