07/06/2026
Mantenim la campanya de recollida de medicaments
Amb el vistiplau i el suport del Ministeri de Salut de Guinea-Bissau, que ha expressat el seu interès a reforçar encara més l'Hospital d'Empada, la nostra ONGD Juntos X ELLOS continua impulsant la campanya de recollida de medicaments que el poble de Palamós ens vulgui oferir solidàriament.
Aquest any, després de diversos anys sense comptar amb la col·laboració directa d'un facultatiu sanitari, tindrem la satisfacció de comptar amb una doctora de l'Hospital de Palamós, que ens acompanyarà com a cooperant durant la nostra estada a Guinea-Bissau. La seva presència contribuirà a garantir una millor valoració i administració dels medicaments recollits, així com a reforçar el suport sanitari a la població més vulnerable d'Empada.
Agraïm de tot cor la seva sensibilitat, la seva disposició humanitària i la seva voluntat de servei envers les persones que viuen en condicions de gran vulnerabilitat.
Igualment, volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots els veïns i veïnes de Palamós que, amb el seu compromís i esperit de solidaritat, continuen donant suport a la nostra tasca any rere any.
Us esperem a la parada que instal·lem cada dimarts i dissabte al mercat, a la rotonda de l'Avinguda de Catalunya, davant de BonÀrea, on podreu fer les vostres aportacions i conèixer de primera mà els projectes que desenvolupem a Guinea-Bissau.
Gràcies a tothom per fer possible que la solidaritat arribi allà on més es necessita.