ONGD " Juntos x ELLOS "

ONGD " Juntos x ELLOS " Procuramos proyectos de carácter socio-sanitarios para contribuir al desarrollo de la población de

Mantenim la campanya de recollida de medicamentsAmb el vistiplau i el suport del Ministeri de Salut de Guinea-Bissau, qu...
07/06/2026

Mantenim la campanya de recollida de medicaments
Amb el vistiplau i el suport del Ministeri de Salut de Guinea-Bissau, que ha expressat el seu interès a reforçar encara més l'Hospital d'Empada, la nostra ONGD Juntos X ELLOS continua impulsant la campanya de recollida de medicaments que el poble de Palamós ens vulgui oferir solidàriament.

Aquest any, després de diversos anys sense comptar amb la col·laboració directa d'un facultatiu sanitari, tindrem la satisfacció de comptar amb una doctora de l'Hospital de Palamós, que ens acompanyarà com a cooperant durant la nostra estada a Guinea-Bissau. La seva presència contribuirà a garantir una millor valoració i administració dels medicaments recollits, així com a reforçar el suport sanitari a la població més vulnerable d'Empada.
Agraïm de tot cor la seva sensibilitat, la seva disposició humanitària i la seva voluntat de servei envers les persones que viuen en condicions de gran vulnerabilitat.
Igualment, volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots els veïns i veïnes de Palamós que, amb el seu compromís i esperit de solidaritat, continuen donant suport a la nostra tasca any rere any.

Us esperem a la parada que instal·lem cada dimarts i dissabte al mercat, a la rotonda de l'Avinguda de Catalunya, davant de BonÀrea, on podreu fer les vostres aportacions i conèixer de primera mà els projectes que desenvolupem a Guinea-Bissau.

Gràcies a tothom per fer possible que la solidaritat arribi allà on més es necessita.

02/06/2026
Volem expressar el nostre sincer agraïment a la direcció del Museu de la Pesca de Palamós per la col·laboració i sensibi...
23/05/2026

Volem expressar el nostre sincer agraïment a la direcció del Museu de la Pesca de Palamós per la col·laboració i sensibilitat mostrades envers la nostra tasca solidària.
Ens han fet donació de deu passis perquè puguem repartir-los entre persones a les quals atenem, amb la finalitat que puguin gaudir del Festival Terra Mar i viure una experiència cultural i d’oci que, sovint, no està a l’abast de tothom.

Moltes gràcies per aquest gest de generositat i compromís social.

"Sant tornemi" al 200% i seguir recollint medicines solidaries.Ens omple de satisfacció comunicar que demà dissabte, des...
22/05/2026

"Sant tornemi" al 200% i seguir recollint medicines solidaries.

Ens omple de satisfacció comunicar que demà dissabte, després d’haver obtingut la corresponent nova autorització municipal, tornarem a instal·lar la nostra taula solidària a les immediacions del mercat setmanal.
Recuperem així un espai d’atenció, proximitat i compromís solidari que hem mantingut durant aquests darrers anys al servei de les persones i dels nostres projectes socials i de cooperació.
Així mateix, recordem que fins a finals del mes de juny mantenim oberta la campanya de recollida solidària de medicaments i material sanitari, destinada a donar suport als nostres projectes humanitaris a Guinea Bissau.

Agräint un cop mes l'empatia i suport del nostre Ajuntament seguirem restant al vostre servei.

Continuem amb la campanya de recollida de medicaments, els matins de dimarts i disabtes, a la rotonda de l'Avinguda, mat...
16/05/2026

Continuem amb la campanya de recollida de medicaments, els matins de dimarts i disabtes, a la rotonda de l'Avinguda, matins de mercat, medicinas que traslladarem a l’hospital d’Empada, a Guinea-Bissau, un centre amb greus mancances de recursos on cada aportació pot ajudar a cuidar i salvar vides. Poden seguir oferir-nos les seves medicinas solidarias.
Mentrestant, continuem esperant la renovació del permís per poder tornar a instal·lar la nostra taula d’atenció a la ciutadania de Palamós, des d’on durant anys hem canalitzat la solidaritat de moltes persones.

Malgrat les dificultats, seguim endavant.

L’ONGD "Juntos X ELLOS" manté la CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MEDICAMENTS SOLIDARIS.Demà, dimarts proper i mentre esperem la...
08/05/2026

L’ONGD "Juntos X ELLOS" manté la CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MEDICAMENTS SOLIDARIS.

Demà, dimarts proper i mentre esperem la resolució del tràmit administratiu que ens permeti tornar a instal·lar la taula de servei de la nostra ONGD Juntos X ELLOS a l’Avinguda , com hem fet, gràcies al suport municipal, durant els darrers quatre anys, hi serem igualment presents on hem estat ubicats fins ara, sense parada, de 9.15 h a 12 h, per atendre totes les persones que vulguin col·laborar amb la campanya de recollida de medicaments que vam iniciar fa unes setmanes.

Els medicaments recollits seran, com anys enrere, portats a l’Hospital d’Empada, a Guinea Bissau, lloc on desenvolupem la nostra tasca de cooperació internacional, amb la voluntat d’ajudar el personal sanitari que hi presta servei i moltes persones malaltes que no tenen accés ni a medicació bàsica ni a tractaments eficaços per manca d’aquests medicaments.

Confiem poder recuperar aviat el poder tornar a posar la nostra parada, que ens permet, també, oferir el nostre servei solidari atenent persones en situació de vulnerabilitat de la nostra vila de Palamós.

Gràcies de tot cor per la vostra solidaritat, suport i compromís amb aquesta causa humanitària.

fem nostre aquesta lluita contra practicas execrables criminals que pateixen moltes nenes-joves-dones que las marquen de...
01/05/2026

fem nostre aquesta lluita contra practicas execrables criminals que pateixen moltes nenes-joves-dones que las marquen de per vida.

Per Sant Jordi, al carrer Cervantes us esperem, us atendrem per oferir-vos llibres i roses solidàries, i recollir les me...
23/04/2026

Per Sant Jordi, al carrer Cervantes us esperem, us atendrem per oferir-vos llibres i roses solidàries, i recollir les medicines que ens pugueu oferir.

Bon Jordi per tothom!

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MEDICINAS SOLIDARIES.                      Tots els dimarts i dissabtes, fins finals del mes de...
20/04/2026

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MEDICINAS SOLIDARIES. Tots els dimarts i dissabtes, fins finals del mes de juny, de 9:30 a 12:00 h, recollim a la taula que instal·la l’ONGD a la rotonda de Bon Àrea medicaments solidaris que ja no es necessiten.
Aquests medicaments seran traslladats novament a l’Hospital d’Empada, on podran ser utilitzats per contribuir a recuperar la salut dels seus pacients.

Al poble de Guinea Bissau on treballem, l’accés a medicaments és gairebé inexistent, tant per la manca de recursos econò...
11/04/2026

Al poble de Guinea Bissau on treballem, l’accés a medicaments és gairebé inexistent, tant per la manca de recursos econòmics com per l’escassetat d’aquest bé tan essencial. Infants, joves, adults i gent gran sovint no poden rebre el tractament que necessiten.
Ens dirigim a vostes per demanar la vostra ajuda i solidaritat.
Si tenen medicaments a casa que ja no s´utilitzan, lis agrairíem profundament que ens els poguin oferir. El que per a nosaltres pot semblar innecessari, allà pot marcar la diferència entre patir o curar-se.
Amb el seu gest solidari, ajudaran directament a l’hospital i a les persones malaltes de la municipalitat d’Empada, oferint-los una oportunitat de recuperar la salut i l’esperança.
Els esperem a la taula que cada dimarts o dissabte posem de 9,15 a 12h. a la rotonda de Bom Área, a l’avinguda.
Moltes gràcies de tot cor per la seva ajuda i per formar part d’aquesta xarxa de solidaritat amb el poble guineà.

Dirección

Palamós
17230

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando ONGD " Juntos x ELLOS " publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir