02/06/2026
El passat dissabte 30 de maig vam viure una Missa Júnior molt especial. 14 dels nostres xiquets, després de tot un curs preparant-se per als Sacraments, van rebre el Baptisme i la Primera Comunió.
Va ser una cel•lebració molt emotiva, acompanyats de les famílies, els equips i els educadors. Perquè als Júniors no caminem sols; ho fem en equip i de la mà de Jesús.
Donem gràcies a Déu per cadascun d’ells i per este camí de fe què compartim dins de la Parròquia.
Què els Júniors de Sant Josep continuen sent, tant per a ells com per a la resta de xiquets i xiquetes, una casa on conèixer més a Jesús, descobrint-lo cada dia més, seguint l’estil de vida Júnior.