16/06/2026
Una trobada per compartir, recordar i posar en valor el voluntariat 🤝
Hem viscut una jornada de vida associativa amb els voluntaris i voluntàries dels projectes de Teleassistència, Enreda’t i Salut Constant.
Hem compartit un matí ple de moments especials: gaudint del divertit trivial, hem recordat racons i històries d’Olot a través d’uns vídeos i, sobretot, hem tingut un espai per conversar, retrobar-nos i posar en valor la gran tasca que fan dia a dia totes les persones voluntàries.
Com no podia faltar, també hem compartit un bon esmorzar en bona companyia ☕🥐.
Gràcies per la vostra implicació, el vostre temps i la vostra energia. Trobades com aquesta ens recorden la importància de cuidar-nos, connectar i continuar construint comunitat 🫶