15/11/2024
Des de volem aclarir alguns punts del comunicat oficial de l’
🚫 Fins ara sempre hem signat conveni amb l’ajuntament i no hi ha hagut cap problema. Amb la incorporació del nou tècnic diu que no s’ajustaven a la legalitat i ens presenta un conveni molt restrictiu que va més enllà del reglament de les associacions del voluntariat de protecció civil ORDRE INT/202/2017, la qual respectem.
🚫 En cada reunió que hem fet per parlar del conveni, no ens han escoltat, imposant els seus criteris, i cada vegada ens ha presentat un altre conveni més restrictiu. No podem fer serveis cada cap de setmana, ni fer vigilància forestal, hem de demanar permís per tot i no volen tenir en compte la nostra experiencia, ni els nostres coneixements, menyspreant el nostre treball d’anys que fins ara no hi ha hagut cap problema i amb una bona relació amb i l’ajuntament.
❗Veiem un intent de fiscalitzar l’associació per part del tècnic municipal. Des de la van demanar ser mediadors en aquest conflicte però es neguen a reunir-se amb ells.
⚠️ Demanem a l’ajuntament que faci aquesta reunió amb la Coordinadora per solucionar aquest conflicte d’una vegada. I explicaran alguns punts delictius del conveni presentat.
💪🏼Necessitem el suport de tots els voluntaris, exvoluntaris, ciutadans i entitats amb les quals em col·laborat al llarg de tots aquest anys!
Esperem que aquesta situació es solucioni el més aviat posible.
montcada