18/03/2026
🩵Com sempre, no ens cansatem d'agraïr a qui fa possible que existeixi la 4 Termes.
Mesos abans ja es reserven el cap de setmana, ho viuen com una festa, més que ningú. Els hi es igual despertar-se a les 5 del matí, pelar-se de fred dalt a la Mola, o estar més de 8h en un punt ajudant als corredors/es i animant o fent d'escombra.
No exagerem si diem que no podria existir la 4 Termes sense ells, perquè son l'engranatge perquè tot allò que es porta preparant de fa gairebé 1 any es pugui fer, i amb el major èxit possible.
A tots i a cadascun dels més de 250 voluntaris i a la junta de l'Areny, de la mà d'un president que s'hi deix gairebé la salut,
MOLTES GRÀCIES 🩵