19/01/2026
L'excusa de la regularització del polígon del Prat:
1️⃣ L’argument de l’alcalde és que cal regularitzar el polígon o, si no, es perdran 500 llocs de treball i els empresaris exigiran indemnitzacions a l’Ajuntament.
2️⃣ Després de 14 anys l'equip de govern, que ha tingut prou temps i eines per trobar solucions planificades, demana a la ciutadania presentar alternatives tècniques. Una responsabilitat de l’Ajuntament i de l'equip tècnic.
3️⃣ L'Ajuntament no va voler tramitar una proposta de regularització amb una ampliació mínima i assumible, que van presentar els empresaris entre 2019 i 2020.
4️⃣ La proposta actual de l'Ajuntament es va començar a gestar el 2022, coincidint amb la venda de l’escorxador i la compra dels terrenys de Castellnou.
5️⃣ Els empresaris del polígon no han de ser utilitzats com a amenaça ni com a excusa per tirar endavant una proposta que ha rebutjat la ciutadania a la consulta popular.
El futur del nostre poble no es pot construir amb xantatges ✊