29/08/2025
💜 Per la Festa Major torna la campanya "Estima la nit" adreçada a prevenir conductes i agressions sexistes durant la Festa Major, així com a prevenir el consum de risc d’alcohol.
🗓️ Les nits del divendres, dissabte i diumenge hi haurà un Punt Lila a la plaça Sant Domènec i un altre al carrer Sallent 📍, on també hi haurà un punt de consums. Hi seran de les 23 a les 3.30 h.
Paral·lelament a aquests espais, cada nit un grup de vuit Àngels de Nit 👼 recorrerà les zones de festa per detectar possibles agressions sexistes i informar sobre els riscos del consum d’alcohol i altres substàncies. Repartiran aigua, barretes energètiques i preservatius, materials que també es repartiran des dels Punts Lila 🟣, entre altres materials informatius i de sensibilització per unes festes més segures i responsables.
➕Com a acció addicional, s’instal·laran fonts d’aigua en punts on hi ha actes programats per tal de potenciar la ingesta d’aigua entre el jovent.
La nit del dilluns al dimarts, coincidint amb el Ball del Correfoc 🔥 hi haurà un Punt Lila al carrer Sant Miquel, de les 00.15 a les 4.15 h.
Una festa segura i respectuosa és una festa millor. I tu, com estimes la nit 🌝?