Em dic Imma Sabaté i sóc fundadora i presidenta de l’Associació Els Quissos. L’any 2001 em vaig haver de fer càrrec temporalment de set gossos, tres adults i 4 cadells. A partir d’aquí, els esdeveniments es van anar encadenant, vaig comprar un terreny als afores de Manresa per tal de cuidar-los com es mereixien, ja que a casa meva no els podia tenir. Quan la gent va saber que acollia gossos necess
itats, em van demanar ajuda i van arribar més gossos al terreny. Llavors va caldre construir instal·lacions ben condicionades per poder-los allotjar. Sovint passa que quan la gent sap que reculls gossos o et preocupes de buscar-los casa te’n porten o t’avisen perquè els vagis a recollir. I així el refugi va anar creixent i va sorgir la necessitat de crear una associació per poder gestionar les adopcions i el manteniment dels gossos i les noves instal·lacions. Actualment ens fem càrrec d’entre 20 i 30 gossos de mitjana; de diverses races, mides i edats, i sovint també alguns gats. Avui puc dir orgullosa que, gracies a l’ajuda dels voluntaris/es, membres de la junta i col·laboradors/es he pogut ajudar a centenars d’animals a començar una nova vida. N’estem molt contentes i orgulloses!! Us convidem a visitar la nostra web i a conèixer els nostres quissos i mixos.