08/04/2026
Hoooola Xitxis!!!🥹🫂
Encara no creim que fos real tot el que va passar dissabte passat. Un any més vam poder gaudir del Correplaces, una de les activitats més esperades de l’any.✊🏼
Volíem agrair a totes aquelles persones que amb la seva implicació van fer que això fos possible. 💐💕
A , i la seva banda, a , a i a , per fer-nos ballar i vibrar amb la seva música.🤸🏻♂️
A per ajudar-mos amb algunes gestions i a per donar-mos forces de bon matí. A més a , que gràcies a la seva tasca van fer que això fos més senzill.🙌🏼
També donar les gràcies a per ser l’autor de tots els cartells i a per aquest xulíssim disseny de camiseta. 🫶🏼
I finalment, a tots vosaltres Xítxeros que ens donau suport i formau part del teixit associatiu del nostre poble!!💗💋
Fins aviat i estau atents a les nostres xarxes, que s’apropa l’estiu…😉☀️