30/04/2026
💙 GRÀCIES DE TOT COR! 🧩
Aquest diumenge passat, a la Roca d’en Maig, vam viure una jornada preciosa de sensibilització i inclusió per donar visibilitat a l’autisme.
Des de Pas a Pas Autisme volem donar les gràcies a totes les empreses col·laboradores i a l’Ajuntament de Lloret de Mar per fer possible aquest esdeveniment i per ajudar-nos a continuar avançant junts. 🙌✨
Sense vosaltres, no hauria estat possible.
Gràcies per sumar i per caminar al nostre costat! 💙