13/06/2026
Últim cau de l’aannyy💥😫 i conjunt amb famíliees😋🫂.
Hem passat una tarda molt divertida totes juntes i després hem fet reunions precapaas. Sisi queda ja res per marxar❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥.
I per acabar amb energia i fent germanor: soparet conjunt 🫶🫶🫶🫶😋😋😋😋 Gràcies a tothom per venir 🌟
“El cau de la floresta e-i-a-o el cau de la floresta e-i-a-o!”🎵🎶