19/06/2026
🏕️La Mancomunitat La Canal de Navarrés ha rebut a la delegació de personal tècnic de la Mancomunidad del Pueblo Cañari, la qual està realitzant una passantia en ens supramunicipals de la Comunitat Valenciana, dins d’un projecte del Fons Valencià per la Solidaritat, per a, entre altres, intercanviar coneixements i experiències de polítiques turístiques i generar aprenentatges que puguen aplicar-se en el territori equatorià. L’equip equatorià ha estat rebut per Carmen Gómez, presidenta de la Mancomunitat i tinenta d’alcalde d’Anna, amb qui han mantingut una reunió on s’ha tractat la importància de la vertebració del turisme sostenible i responsable com a eina de desenvolupament socioeconòmic en zones d’interior.
⏩️A més, el personal tècnic equatorià s’ha implicat en una jornada de treball de l’oficina de turisme de la Mancomunitat, on, junt amb la persona tècnica d'aquesta, han conegut, entre altres, el treball diari, la coordinació entre municipis per a unificar els esforços turístics, la generació de productes i elements turístics, etc. A més, s’han desplaçat fins a l’Albufera d’Anna i al Palau-Castell dels Comtes de Cervellón -el qual és un Centre de Difusió Patrimonial i alberga els Museus d’Etnologia i de l’Aigua- per a conéixer de primera mà la gestió de destins turístics.