12/06/2026
El passat dissabte 30 de maig, els carrers de la ciutat d'Igualada es van omplir de gom a gom de persones i de gegants, tot celebrant la XXIV Trobada de Gegants d'Igualada (organitzada per la Colla Gegantera del Bisbalet d'Igualada). Una jornada inoblidable que va acollir diverses colles d'arreu del territori.
Volem agrair profundament la participació de totes les colles convidades, els col·laboradors i, sobretot a la gent que van fer possible aquesta acollida tan fantàstica.
Gràcies per mantenir viva la cultura i tradicions!!
breda
peralada