28/05/2026
Els propers dies 29 i 30 de maig Creu Roja Anoia i el Banc de Queviures de Ajuntament d'Igualada organitzem un recapte d’aliments.
La raó principal és que la majoria de productes recollits durant el Gran Recapte de novembre, ja fa unes setmanes que s’han exhaurit.
Per això, ja fa anys que durant el mes de maig les entitats interessades organitzem aquest recapte amb el suport de la Fundació Banc dels Aliments.
Tenint en compte la nostra capacitat de gestió hem contactat amb l’Esclat i els Supermas d’Igualada (Passeig Verdaguer i Plaça de les Tortugues) per poder fer l’activitat a les seves botigues.
Us animem perquè pugueu col·laborar amb aliments bàsics com: llet, arròs, pasta, llegum cuit i sec, conserves de peix i verdures, farina, oli i altres productes.
A més, si alguna persona vol col·laborar com a voluntari/voluntària durant l’activitat pot contactar amb Creu Roja Anoia (93.803.07.89).
Esperem una gran jornada de recollida, gràcies a la solidaritat de la gent 😊