30/04/2026
Encara amb molt bon regust del Fòrum Industrial! 🚀
La 27a edició ha estat la més nombrosa fins ara i tot un èxit. Felicitem a l’equip organitzador per la seva eficiència, en una etapa marcada per una nova direcció i un equip d’estudiants molt implicat.
Valorem especialment la vinculació amb el Patronat i l’Escola, que ens permet estar a prop del col·lectiu: estudiantat, professorat i teixit empresarial.
Gràcies a totes les persones, empreses i entitats amb qui vam compartir la jornada. Continuem teixint vincles i generant oportunitats al territori.