14/06/2026
Holaaaaa a tothom!
Quina caloreta fa.... i quina mandra....
El meu nom és Piro i busco una família des de fa força temps. Sóc un g*t súper sociable i bo amb les persones però no puc veure als gossos. Vaig tenir molt mala experiència amb ells al carrer. Em van abandonar en un polígon on segur que ara no hi seria. Porto un balí incrustat.
Portava xip, però està en blanc, per tant ningú em busca, sinó l'haguessin activat. Sóc un g*t adoptat de cadell que passat quatre anys ningú reclama ni ningú sap qui era la seva família.
La meva casa d'acollida diu que sóc un Don Juan de g*t! Molt carinyós, enganxós i que adoro els mimos i a les persones. Un g*t 10 en tots els sentits!
Jo, la veritat, ara m'adono de la sort que he tingut d'estar aquí i no voltant en el polígon amb aquesta calor... I el que em sap més greu de tot és pensar que encara hi ha molts g*ts abandonats al carrer amb aquestes temperatures.
Voldria que fossiu conscients que adoptar és una decisió molt important amb moltes implicacions en cadena.
Adoptar és la recompensa d'una associació (rescatdors, casa d'acollida, voluntaris i seguidors que han compartit la seva història) a l'esforç de salvar i canviar el destí d'una vida.
Adoptar és canviar dues vides: el g*t que ha trobat la seva família i el que ocuparaà el seu espai, que fa temps que espera al carrer.
I sobretot adoptar, no ho deixem mai de banda, és completar una família on caminareu junts, on viurem experiències úniques i us ajudareu en els moments durs i disfrutareu els bons.
Si voleu donar una llar a aquest g*tàs negre i salvar dues vides no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.