Associació GiroGats

Associació GiroGats Aquesta pàgina ens ajuda a difondre els g*ts i g*tets que han arribat a GiroGats per diversos motius i estan en adopció. Els podeu veure àlbum "En adopció

Som una associació sense ànim de lucre que ajudem a millorar les condicions de vida dels g*ts de diverses maneres: fent rescats, acollides, gestionant adopcions responsables, controlant colònies de g*ts asilvestrats, assessorant a altres entitats i particulars sobre qüestions relacionades amb felins, fent difusió de casos externs, etc. Si vols col·laborar ajudant amb un donatiu, les dades són: BBV

A IBAN
ES06 0182 8322 8402 0156 8876 o bé PayPal - girog*[email protected]
Opció enviar diners a un amic o familiar.

14/06/2026

Holaaaaa a tothom!

Quina caloreta fa.... i quina mandra....

El meu nom és Piro i busco una família des de fa força temps. Sóc un g*t súper sociable i bo amb les persones però no puc veure als gossos. Vaig tenir molt mala experiència amb ells al carrer. Em van abandonar en un polígon on segur que ara no hi seria. Porto un balí incrustat.

Portava xip, però està en blanc, per tant ningú em busca, sinó l'haguessin activat. Sóc un g*t adoptat de cadell que passat quatre anys ningú reclama ni ningú sap qui era la seva família.

La meva casa d'acollida diu que sóc un Don Juan de g*t! Molt carinyós, enganxós i que adoro els mimos i a les persones. Un g*t 10 en tots els sentits!

Jo, la veritat, ara m'adono de la sort que he tingut d'estar aquí i no voltant en el polígon amb aquesta calor... I el que em sap més greu de tot és pensar que encara hi ha molts g*ts abandonats al carrer amb aquestes temperatures.

Voldria que fossiu conscients que adoptar és una decisió molt important amb moltes implicacions en cadena.

Adoptar és la recompensa d'una associació (rescatdors, casa d'acollida, voluntaris i seguidors que han compartit la seva història) a l'esforç de salvar i canviar el destí d'una vida.

Adoptar és canviar dues vides: el g*t que ha trobat la seva família i el que ocuparaà el seu espai, que fa temps que espera al carrer.

I sobretot adoptar, no ho deixem mai de banda, és completar una família on caminareu junts, on viurem experiències úniques i us ajudareu en els moments durs i disfrutareu els bons.

Si voleu donar una llar a aquest g*tàs negre i salvar dues vides no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

07/06/2026

BIGOTIS EN ADOPCIÓ!

Fa unes 3 setmanes us presentaven en Bigotis. Vam decidir acollir-lo perquè necessitava medicació. Tenia un abscés a la poteta i necessitava repòs i antibiòtics.

En un principi no ho teníem clar però en res va mostrar ser un g*t que podria adaptar-se a viure en família. No podíem no donar-li l'oportunitat de deixar enrera els 8 anys viscuts al carrer.

Aquests casos ens recorden que, com ell, hi ha molts g*ts a les colònies que per falta d'espai acabaran els seus dies al carrer.

És un g*t, degut a les seves vivències passades, desconfia al principi. Simplement és el que li ha ajudat a sobreviure al carrer.
Un cop veu que no li faràs res es desfà i t'agraeix cada carantoina. No vol tornar a la colònia.

Ha de ser g*t únic, ja que no vol compartir espai amb altres g*ts i, menys, ara que ha trobat un humà que el cuida.

Només anhela un company de vida que li doni mimos i estar hores i hores així.

Voleu ser companys de vida?

Si voleu donar-li una llar no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

SIMBA EN ADOPCIÓ!En Simba és un g*t actiu, curiós i molt trapella que seria ideal per una família amb un company g*tú ac...
06/06/2026

SIMBA EN ADOPCIÓ!

En Simba és un g*t actiu, curiós i molt trapella que seria ideal per una família amb un company g*tú actiu.

Seran companys de corregudes, hores de relax i diversió asegurada!

Si voleu un g*t molt bo, carinyós i estar entretinguts no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

BALI EN ADOPCIÓ!En Bali és un supervivent nat! Es van trobar a una colònia amb un Bali a la mandíbula que li ha desplaça...
04/06/2026

BALI EN ADOPCIÓ!

En Bali és un supervivent nat! Es van trobar a una colònia amb un Bali a la mandíbula que li ha desplaçat la mandíbula i ha perdut l'ullet. No era un g*t manyac però no podíem tornar-lo al carrer. No pot mossegar ni defensar-se.

Al cap de 2 anys és un g*t súper bo i carinyós. Necessita el contacte amb altres g*ts. Per aquest motiu va amb adopció conjunta amb en Leo.

Si vols donar-los una llar us podem assegurar que no us arrepentireu.

Si voleu donar-los una família no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

PIRO EN ADOPCIÓ!En Piro el van trobar rondant en un polígon a la seva sort. Estava molt prim, mort de gana i buscant des...
03/06/2026

PIRO EN ADOPCIÓ!

En Piro el van trobar rondant en un polígon a la seva sort. Estava molt prim, mort de gana i buscant desesperadament el contacte humà. Es notava clarament que era un g*t cassola abandonat.

Portava xip però no donat d'alta, és a dir, sense la informació d'aquí el va adoptar. Entre uns i altres ningú se'n va voler fer càrrec i va passar a formar part de la familia de GiroGats.

És un g*t molt bó i carinyós que es desviu per rebre atencions. És un conquistador nat que només vol falda, sofà i dormir amb tu.

Si voleu donar-li una llar no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

SIMBA, EL BELLUGUET CURIÒS, EN ADOPCIÓ!En Simba és un g*t súper carinyòs, xafarder, molt divertit que sobretot necessita...
02/06/2026

SIMBA, EL BELLUGUET CURIÒS, EN ADOPCIÓ!

En Simba és un g*t súper carinyòs, xafarder, molt divertit que sobretot necessita cremar molta energia. Li encanta corre, jugar, investigar i saber en tot moment que està passant i, el més important, que estàs fent tu! Ell no perd detall de res i, a més a més si la cosa pinta bé i serà divertida i participarà segur!

Seria molt feliç amb una família amant dels g*ts que tinguessin un espai protegit o catio per poder passar hores observant... Una casa g*tificada on pogués pujar per tot arreu, saltar, corre... i si tingués un company g*tú com ell... Seria el g*t més feliç del món i segur dos companys d'aventures que ho farien tot junts!

Sabem que demanem molt per ell però si un g*t no té el que necessita acaba sient una càrrega i, al final, l'unic perjudicat serà ell. És molt important conèixer els caràcters dels g*ts i que necessita perquè tot encaixi amb la seva família.

Si voleu un g*t com ell a la vostra vida envieu-nos un missatge privat.

...i entrem al mes de juny!Ja ha sortit la revista TotOci Girona i aquest mes a la secció d'adopcions hi ha en Bru, en S...
01/06/2026

...i entrem al mes de juny!
Ja ha sortit la revista TotOci Girona i aquest mes a la secció d'adopcions hi ha en Bru, en Simba i en Jake, que necessiten una família i una bona llar on ser feliços i donar molta felicitat!
Si vols adoptar escriu-nos i t'expliquem tot!
*ts

Ens fa molta il.lusió fer-vos saber que *tificacio.global a part de posar xarxes a balcons i terrasses perquè els g*ts e...
01/06/2026

Ens fa molta il.lusió fer-vos saber que *tificacio.global a part de posar xarxes a balcons i terrasses perquè els g*ts estiguin segurs a casa seva posa en marxa un nou servei de catsitter a Girona, Banyoles i rodalies.

Us passem els seu enllaç de facebook per si necessiteu dels seus serveis o, simplement, voleu fer-hi una ullada.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61585535265641&locale=es_ES
Gatificació Global

BRU EN ADOPCIÓ!En Bru és un g*t espectacular tan per dintre  com per fora. És un g*t molt tendre, molt bo, molt sociable...
31/05/2026

BRU EN ADOPCIÓ!

En Bru és un g*t espectacular tan per dintre com per fora. És un g*t molt tendre, molt bo, molt sociable i súper carinyós.

Li encanten les canyes i les pilotetes... Quan està jugant perd el nord! Quan ha descobert que les pilotetes roden i es poden perseguir... Li ha canviat el món! Recupera el temps perdut!

Pot ser g*t únic o un company g*tú de joc ideal.

Si voleu donar-li una llar no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

PIRO, LA PANTERA MÉS BONA I CARINYOSA, EN ADOPCIÓ!En Piro és un g*t molt bo i més que agraït amb un passat que li ha ens...
25/05/2026

PIRO, LA PANTERA MÉS BONA I CARINYOSA, EN ADOPCIÓ!

En Piro és un g*t molt bo i més que agraït amb un passat que li ha ensenyat valorar la vida! Agraeix l'atenció, els mimos, viure en un sostre... Creiem que no ho ha passat molt bé. A la revisió vam veure que tenia un bali incrustat...Al principi li semblava que molestava i no gosava ni acostar-se sinó el cridaves. Ara després d'uns quants mesos i veu que no molesta és un conquistador!

Si voleu que un senyor g*t únic, espectacular i super bo formi part de la vostra família no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per missatge privat.

Dirección

Girona

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Associació GiroGats publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Organización

Enviar un mensaje a Associació GiroGats:

Compartir