07/06/2026
Dissabte a la tarda vam participar en la segona edició de Palafrugell en dansa!
Vam poder compartir balls amb la resta d’entitats convidades.
Moltíssimes gràcies a .palafrugell per la invitació i a .lluis per acompanyar-nos amb la teva música!
Us deixem alguns dels moments més màgics!