08/09/2025
💚 Gràcies per tot aquest camí 💚
Després d’uns anys intensos, plens d’activitats, emocions i sobretot molta solidaritat, l’Associació Albert Sidrach posa punt final al seu recorregut.
Ha estat un viatge carregat d’estima, força i compromís per la recerca contra el Sarcoma d’Ewing, i tot això ha estat possible gràcies a vosaltres: els que heu sumat esforços, heu vingut a actes, heu col·laborat, heu difós, i heu cregut en aquesta causa.
Tot i que l’associació tanca la seva etapa, la lluita continua. A títol personal, seguirem impulsant iniciatives i col·laborant amb projectes solidaris que mantenen viu l’esperit que ens ha mogut des del primer dia.
✨ Properament tindreu notícies de noves accions que s’estan preparant… i no us les podeu perdre.
Perquè l’Albert ens guia, i l’energia que heu creat vosaltres continua avançant.
Gràcies, de tot cor.
Per sempre. 💫