22/06/2026
BISMU 🐈🔍🏡 En adopció
El Bismu és un g*tet preciós, carinyós i mooolt juganer, li encanta jugar amb els seus germans. Pot ser adoptat sol però conviu amb els seus germanets, així que també podria marxar amb algun d'ells. Ja sabeu, dos sempre és millor que un! 💜
ℹ️ Si el vols conèixer, contacta'ns! 📲📩
🐾 Saps que pots ajudar-nos a cuidar del Bismu i de la resta dels nostres g*tets per només 1€ al mes? 🔗 Trobaràs l'enllaç a Teaming al nostre perfil!
*tos