20/06/2026
🐾❤️ Bones notícies sobre la nostra petita lluitadora! ❤️🐾
La g*teta que va ser atropellada el passat diumenge continua recuperant-se favorablement. Després d’uns dies molt complicats, avui podem compartir una notícia que ens omple d’esperança: ja ha començat a menjar per si mateixa! 🥹💕
Volem agrair de tot cor a totes les persones que ens heu ajudat, compartit les publicacions i ens heu enviat ànims. Sense vosaltres, rescats com aquest serien impossibles.
🙏 Encara necessitem la vostra ajuda. Les despeses veterinàries han estat molt elevades i ens falten aproximadament 400 € per poder cobrir completament la factura de la clínica veterinària.
🙏 Per això us demanem ajuda:
👉🏼 Bizum amb el codi ONG al 01283
👉🏼 Transferència bancària al compte de l’Associacio: ES16 2100 0127 6202 0058 2730
Qualsevol aportació, per petita que sigui, marca la diferència.
Gràcies per estar al nostre costat i per demostrar, una vegada més, que junts podem marcar la diferència. ❤️🐱
🐾💕