11/04/2026
Recordem 🎼 https://bandaelempastre.blogspot.com/2015/12/forum-recordant-la-musica-de-el-empastre.html
Ha mort Àngel Crespo, veí de Picassent, músic i director de bandes de música. El primer condol és per a la seua dona, fills i tota la família. I el segon per a tots els músics que han compartit amb Àngel el seu mestratge, les hores d'assaig, els concerts, la seua forma d'entendre la vida i la música.
Al mes de desembre, just després de Nadal, ell va participar en el concert del I Encontre de Músics Professionals de la Societat Artístico Musical de Picassent, "In memoriam", va ser el darrer concert que el vaig veure dirigir junt amb altres directors del poble.
Àngel, gràcies per tot el que has fet per al teu poble i els pobles que t'han acollit com a director.