20/12/2025
Moltes gràcies a tots per fer-ho possible, tot i el mal temps no heu fallat!
Gràcies a:
per regalar-nos una xocolata esplèndida, boníssima i deliciosa.
A la pastisseria Casabayó per la coca.
A l' per engrescar a tota la colla de cantaires, a tots els cantaires i espontanis per regalar-nos una estona de nadales.
Als klaners del per ajudar-nos en la logística
A la en representació a l' per tot el suport i ajuda logística.
I a tots els que heu vingut i heu fet d'aquesta tarda una tarda màgica