Gats de Bràfim

Gats de Bràfim Gats de Bràfim és una associació sense ànim de lucre que realitza la
tasca cívica de dignificar i protegir la vida dels g*ts de carrer. Creada l'any 2017.

Per aconseguir aquest fi, l’associació realitza les activitats següents:

Esterilització de les colònies de g*ts del nostre poble per evitar el
creixement descontrolat de la població de g*ts i l’abandonament de
camades que moren al carrer. Emprant el mètode CER
(Captura/Esterilització/Retorn). Proporcionar-los l’atenció veterinària necessària en el cas de trobar
g*ts malalts o malferits. Control s

anitari de las colònies en general. Proporcionar als g*ts una alimentació adequada. Rescatar els g*ts abandonats per buscar-los adoptants responsables que
els hi proporcionin una nova llar. Organització d’activitats i sessions educatives en el municipi amb la
col·laboració de l’ajuntament, amb l’objectiu d’educar i sensibilitzar
en el respecte a la natura, als animals en general i als g*ts en
particular. Mediació entre els veïns i l’ajuntament per a resoldre qualsevol tema
relacionat amb els g*ts del municipi. MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

La MISSIÓ de Gats de Bràfim es realitza en el municipi i consisteix en
la protecció i ajuda als g*ts que es troben en els carrers, solars i
espais públics, així com també aquells que es troben en patis de
veïns, en males condicions i sense responsables aparents. La seva VISIÓ és la d’una societat sensibilitzada envers als animals
en general i als g*ts de carrer en particular. Els seus VALORS: la protecció i ajuda als g*ts de carrer. La millora
de la convivència del veïnat amb els g*ts que viuen en el seu entorn. L’educació i la conscienciació dels infants i adults en el respecte
als g*ts que es troben al carrer. El foment de les adopcions
responsables. La col·laboració en fer de Bràfim un poble pioner en la
gestió de colònies felines.

❤️La Nina acollida❤️❌La Nina vivia en el pati que d’un dia per altre i sense avisar, van fer fora a la colònia de g*ts q...
16/01/2026

❤️La Nina acollida❤️

❌La Nina vivia en el pati que d’un dia per altre i sense avisar, van fer fora a la colònia de g*ts que vivia allí.
❌Qui va portar la Nina a aquest pati va ser la pròpia propietària atès que la Nina va aparèixer al jardí d’un dels seus fills i no la volien. I ara també l’han fet fora d’aquest pati. La Nina no s’adaptava a viure al carrer.
❤️Per sort, a Bràfim hi ha veïns com calen: amb humanitat, sensibilitat i empatia envers a éssers no humans.
❤️Des de fa unes setmanes, la Nina viu feliç a casa d’un veí de Bràfim que la té acollida.
❤️Aquest veí diu que té una g*teta-lloro atès que a la Nina li encanta pujar a les espatlles d’ell.
❤️Fem seguiment de la Nina i la veritat que és emocionant veure-la tan contenta i va ronronejant per tota la casa i amb la cua alta.
❤️Mil gràcies per haver acollit a la Nina i donar exemple de com contribuir a que Bràfim sigui un poble més just i solidari amb els éssers no humans.


❤️DONATIUS❤️❤️40€❤️50€❤️Dos saquets de pinsoEls donatius a associacions protectores és una forma de donar visibilitat qu...
16/01/2026

❤️DONATIUS❤️

❤️40€
❤️50€
❤️Dos saquets de pinso

Els donatius a associacions protectores és una forma de donar visibilitat que la nostra tasca no és cap bogeria. És hora d’entendre que tenir cura dels altres –humans o no- és una de les formes més elevades de responsabilitat cívica.

Mil gràcies als veïns de Bràfim per les seves aportacions en benefici dels g*ts comunitaris de Bràfim.

*tscomunitarisdebràfim

Aquest g*tet és el Mustang. És el germà de la Dyna.L’última vegada que vam parlar d’ell era per dir que la seva adopció ...
16/01/2026

Aquest g*tet és el Mustang. És el germà de la Dyna.
L’última vegada que vam parlar d’ell era per dir que la seva adopció havia caigut.
Però el Mustang segueix vivint a la mateixa casa que el va rescatar del carrer i ja fa un temps que el van ADOPTAR❤️
El Mustang és un g*tet tranquil, un bon jan, al contrari de la seva germana la Dyna.
Volem destacat la gran participació de tota la família en el procés de socialització del Mustang i la Dyna. Ells els van acollir i una voluntària de Gats de Bràfim anava diàriament a la seva casa durant aquest procés.
Són una gran família, generosa i hospitalària. Seguirem fent seguiment del Mustang per poder gaudir de la seva companyia, del seu bon cafè i dels pastissos que fa l’Anna que són exquisits.
Mil gràcies Anna i als Joan’s (pare i fill) de tot ❤️


*tsestimats

Una imatge val més que mil paraules. Molt cert!Compartim amb vosaltres aquesta imatge que ens han enviat la seva família...
13/01/2026

Una imatge val més que mil paraules. Molt cert!
Compartim amb vosaltres aquesta imatge que ens han enviat la seva família.
El g*t negre és el Harley i la g*teta vaqueta la Dyna.
Els dos van ser adoptats per una família excepcional: dos g*tets millor que un!
La Dyna és un trasto. El Harley un bon jan. Cada un té el seu propi caràcter.
Mil gràcies família per tenir cura d’ells i donar-los l’oportunitat de ser membres d’una família molt generosa, humana i empàtica.
Mil gràcies de tot ❤️

*tsestimats

La Salvat ni tan sols viu a Bràfim. I els g*ts comunitaris de Bràfim han de patir de les lleis que imposa una política f...
08/01/2026

La Salvat ni tan sols viu a Bràfim. I els g*ts comunitaris de Bràfim han de patir de les lleis que imposa una política forana i que res tenen a veure amb la llei 7/2023 de protecció i benestar dels animals.
Ahir, la Salvat, va contactar amb la família adoptant per dir-los que dissabte o diumenge tindran a la g*teta Mare. Salvat, perquè demores l’adopció de la g*teta Mare?
A data 29/12/25, vam enviar instància al Sr. Alcalde de l’Ajuntament de Bràfim sol·licitant que ens entregues a la g*teta Mare per formalitzar la seva adopció. El Sr. Alcalde és qui té les competències de Medi Ambient. A data d’avui encara no tenim resposta.
Esperem que el Sr. Alcalde sàpiga que els g*ts sociables s’han de donar en adopció responsable segons la llei 7/2023. A més a més, en el seu últim programa electoral deia que promouria polítiques de benestar animal.
Si el Sr. Alcalde no entrega a la g*teta Mare, semblarà que a l’Ajuntament de Bràfim mana una política forana que a títol personal es mou pel consistori com si fos casa seva.

La g*teta Mare i els seus bebès. Gats de Bràfim els va rescatar d'un jardí.

Parlem de l’Anna Salvat atès que ella ja no és regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament de Bràfim i ella, a títol person...
07/01/2026

Parlem de l’Anna Salvat atès que ella ja no és regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament de Bràfim i ella, a títol personal, es nega a entregar-nos a la g*teta Mare, ella no és ningú per fer-ho, però ella s’autoritza. Qui ets tu per impedir que una família adopti a la g*teta Mare?
Des del 24/12/25, una família espera adoptar a la g*teta Mare. Adoptar a una filla ja no s’ho plantegen per les dificultats que posa la Salvat en les adopcions! Està clar que no en té ni idea de com funcionen les adopcions!
Quan ella era Regidora de Medi Ambient ja ens va impedir que féssim les adopcions de la g*teta Mare i les seves tres filles. I això que són una entitat protectora, Salvat!
Ella va anunciar el 22/09/24 que l’Ajuntament de Bràfim feia les seves adopcions. Un ajuntament està autoritzat a fer adopcions Salvat? Segons la llei 7/2023, no!
A més a més, en el seu afany de protagonisme disposa d’un edifici de tres plantes per tenir a les 4 g*tetes. Pur egoisme!
En un any i mig no ha fet cap adopció. Ets “un quiero i no puedo”, Salvat!
El temps posa a tothom al seu lloc, Salvat. I l’adopció de la g*teta Mare la farà Gats de Bràfim perquè és de justícia que sigui així.
I, caldrà, Salvat, que et posem denuncia per apropiació indeguda de la g*teta Mare atès tu no ets ningú per retenir-la. Hem d’arribar a aquest punt, Salvat?

❤️ ELS GATETS DEL POST ANTERIOR JA ESTA ADOPTANTS❤️La g*teta vaqueta és la PADME i el g*tet blanc i gris és el TRASTO.❤️...
07/01/2026

❤️ ELS GATETS DEL POST ANTERIOR JA ESTA ADOPTANTS❤️

La g*teta vaqueta és la PADME i el g*tet blanc i gris és el TRASTO.
❤️Mil gràcies a la família que va acollir els g*tets quan van ser abandonats per veïns de Bràfim.
❤️Mil gràcies a la família que ens va presentar els possibles adoptants.
❤️Mil gràcies a la família que ha adoptat a la PADME i el TRASTO. No van voler separar els germanets i els han adoptat als dos. És una gran família i molt generosa. I també una gran família atès que la formen 10 membres: 5 humans, 4 g*tets i un gos.
És un plaer col·laborar amb famílies tan generoses i empàtiques que faciliten les adopcions.
El treball en xarxa és importat i fa que la nostra tasca diària sigui menys feixuga.
El treball amb persones excepcionals contribueix a fer una societat més justa i solidària amb els éssers indefensos i vulnerables: els g*ts comunitaris.

*tsestimats
*tsadoptats

📢NOU ABANDONAMENT!❌Aquestes dos g*tetes han estat abandonades a la seva sort.❤️Estan acollides a casa d'uns veïns de Brà...
13/12/2025

📢NOU ABANDONAMENT!

❌Aquestes dos g*tetes han estat abandonades a la seva sort.

❤️Estan acollides a casa d'uns veïns de Bràfim. Aquesta setmana les portarem al veterinari per fer-los revisió...

📢En adopció responsable!


*tsestimats
*tsprotegits

📢JA TENIM LA PRIMERA CASA D’ACOLLIDA PER UN GATET!Mil gràcies per ser solidaris amb els g*ts comunitaris de Bràfim en un...
09/12/2025

📢JA TENIM LA PRIMERA CASA D’ACOLLIDA PER UN GATET!

Mil gràcies per ser solidaris amb els g*ts comunitaris de Bràfim en un moment molt complicat per Gats de Bràfim.
També hem de dir que el lloc que podríem llogar ho pagaríem voluntaris de Gats de Bràfim de la seva butxaca.
Gats de Bràfim són una entitat sense ànim de lucre i, per tant, deficitària.
Hem desestimat el lloc que l’Equip de Govern ens ha ofert per posar els 7 g*ts que hem de treure d’una habitació d’un pati. Ens van oferir part dels vestuaris del camp de futbol. Com podeu veure no hi ha sostre ni finestres ni llum i és urgent treure´s d'on estan. De tota manera agraïm a el seu oferiment.
També volem agrair el gran esforç que ha fet l’Equip de Govern en cedir-nos 4 palets, 3 baüls de jardinera i les dos casetes que ja tenien pels 25 g*ts de la colònia de g*ts comunitaris dispersada i que d’un dia per l’altre es van quedar sense sostre.


*tsnoestoquen

08/12/2025

🆘URGENT: ES NECESSITEN CASES D’ACOLLIDA PER A SET GATS COMUNITARIS DE BRÀFIM O UN LLOC PER LLOGAR🆘

Aquests g*tets es troben en una habitació d’un pati d’uns particulars. Cal treure’ls ja!
Es corre el risc de que obrin la porta i els deixin al carrer.
Avui la família ens ha enviat un missatger per dir-nos que els g*ts no han d’estat tancats.
Ara tothom té expertesa felina.
Els g*ts que viuen en cases no estan tancats?
Els 7 g*tets mai han viscut al carrer i molts d’ells tenen més de 8 anys.
Demanen en urgència cases d’acollida de manera provisional per treure’ls d’aquest pati.
També fem una crida a qui tingui un lloc per llogar i posar aquests 7 g*tets.
En aquest pati hi havia una colònia de g*ts comunitaris, d’un dia per altre, els van fer fora i sense avisar a ningú. La colònia està dispersada fora del pati. Els g*ts que es resisteixen –i estan estressats per la situació que viuen- a marxar del pati entren a una nau i no poden sortir. En un principi, els g*ts sortien per un vidre d’una finestra i es va tapar. Després per una porta a on faltava un tros i també es va tapar. Així és com la família “facilita” sortir els g*ts d’aquest pati. Cada dia, per la tarda es tanquen g*ts dins de la nau. El cap de setmana, dissabte per la tarda fins dilluns el matí. Els vídeos són dels g*ts tancats.
Un g*t tancat ja ha estat ingressat durant un dia per deshidratació.
Expliquem això per la urgència de treure els 7 g*tets. Evitem que els obrim la porta i els deixin al carrer com a objectes?

*tsnoestoquen

Dirección

Bráfim

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Gats de Bràfim publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Organización

Enviar un mensaje a Gats de Bràfim:

Compartir