16/01/2026
❤️La Nina acollida❤️
❌La Nina vivia en el pati que d’un dia per altre i sense avisar, van fer fora a la colònia de g*ts que vivia allí.
❌Qui va portar la Nina a aquest pati va ser la pròpia propietària atès que la Nina va aparèixer al jardí d’un dels seus fills i no la volien. I ara també l’han fet fora d’aquest pati. La Nina no s’adaptava a viure al carrer.
❤️Per sort, a Bràfim hi ha veïns com calen: amb humanitat, sensibilitat i empatia envers a éssers no humans.
❤️Des de fa unes setmanes, la Nina viu feliç a casa d’un veí de Bràfim que la té acollida.
❤️Aquest veí diu que té una g*teta-lloro atès que a la Nina li encanta pujar a les espatlles d’ell.
❤️Fem seguiment de la Nina i la veritat que és emocionant veure-la tan contenta i va ronronejant per tota la casa i amb la cua alta.
❤️Mil gràcies per haver acollit a la Nina i donar exemple de com contribuir a que Bràfim sigui un poble més just i solidari amb els éssers no humans.