02/06/2026
Hola famílies!🙋🏻♀️
Aquest cap de setmana hem tingut un gran cap de setmana apassomi amb Matins i Tardes d’Esplai!🤍💚
Tant Matins com Tardes vam dirigir-nos cap a l’Ermita de Sant Salvador🥾.
Allí vam trobar el nostre conegut Explorador, que ens demanava en conjunt amb la Coetina, que els ajudéssim a buscar el tros de mapa que els faltava, ja que indicava que hi havia un tresor.🫢
Així doncs, i després d’una intensa cerca de claus, i molts jocs divertits, vam trobar un tresor molt divertit; uns gelats ben frescos!🍦
Amb aquesta activitat, tanquem aquest curs d’esplai tan intens, donant-vos les gràcies per la confiança que heu dipositat en nosaltres☺️🤍💚.
❗️Ara arranquen les preparacions per les activitats d’estius, ens veiem a Minis, Colònies i Campaments!🫂☀️