19/06/2026
🗨️ [Iritzia] 𝗘𝗹 𝗖𝗼𝗿𝗿𝗲𝗼-𝗸 𝗽𝗼𝗯𝗿𝗲𝗮𝗴𝗼 𝗻𝗮𝗵𝗶 𝗴𝗮𝗶𝘁𝘂
✍️ Unai Martinez Azarola - ELA-Industria eta Eraikuntzako idazkari nagusia
📢 "Hego Euskal Herrian lan-baldintzak dezente hobeak dira, eta patronalak zein bere komunikabideek badakite ELA dugula errealitate soziolaboral horren gakoa. Horregatik ekiten diote hain gogor sindikatu honi"
📲 https://labur.eus/tpbrlzd3
🗨️[Opinión] 𝗘𝗹 𝗖𝗼𝗿𝗿𝗲𝗼 𝗻𝗼𝘀 𝗾𝘂𝗶𝗲𝗿𝗲 𝗺𝗮́𝘀 𝗽𝗼𝗯𝗿𝗲𝘀
✍️Unai Martinez Azarola - secretario general de ELA-Industria eta Eraikuntza
📢 "La posición de ELA a favor de un reparto justo de la riqueza y de un futuro industrial para todas y todos explica la beligerancia que sufre por parte de determinados medios."
📲 https://labur.eus/daj1qolz