14/04/2025
Darrere d'este concert hi ha un gran esforç, hores de dedicació i un profund respecte per allò que la música transmet. Hem posat el cor en cada nota, amb la il-lusió de fer sentir la pau i la bellesa que nosaltres trobem en esta música. Compartir-la amb vosaltres i vore com arriba a l'ànima de qui escolta... és, sense dubte, el més gran premi que podríem desitjar.
Res d'això hauria sigut possible sense EL
NOSTRE ESTIMAT DIRECTOR i LA MERAVELLA DE MÚSICS que ens han acompanyat.
Gràcies, de tot cor, a totes i tots els que vau vindre a escoltar-nos. Sentir-vos prop, escoltant en silenci, va ser un regal immens.
Gracies .biar per les imatges, el muntatge i tota la teua ajuda!