05/09/2025
Ja no podem més!
Hem fet moltes crides demanant ajuda, ajuda per ells, pels nostres petits.
I no hem aconseguit tota la que voldríem. Estem saturats de cadells de g*t. Cadells que viuen en minúscules gàbies per falta d’espai. Que es posen malalts per culpa de l’alta densitat de peluts que tenim. No tenim prou mans per a tots. I això ens comença a consumir. No poder garantit que tots tenen les mateixes oportunitats de viure, ens trenca el cor i l’ànima.
Necessitem acollides temporals. 15 dies del vostre amor. Només cal una habitació per poder acollir. Un espai on puguin tenir un sorral, menjar aigua i un llitet. I que els pugueu acompanyar en l’inici d’una nova etapa. Nosaltres ens fem càrrec de les despeses d’alimentació i el que faci falta.
Necessitem que vingueu avui mateix a acollir. Si no trobem acollides, no sabem què farem.
Però encara tenim una petita esperança que aquesta tarda hi hagi cua a la porta per salvar als petitons de la protectora de Granollers. Petitons innocents que sense tu, no tenen cap futur.
Podeu venir de 17 a 19 hores. No cal demanar cita. Us esperem i us necessitem. No cal portar res. Només el vostre cor disposat a estimar i ajudar.
No ens deixeu sols en aquesta lluita.