02/03/2026
✨ Avui es posa en marxa l’estació d’autobusos intermodal de Lleida
🚍🤝🚆. Ho celebrem com una fita per a la millora del transport públic creant efecte xarxa.
➡️ Continuem treballant per la intermodalitat i la integració de tot el país 💪