12/06/2026
Ahir va ser un dia molt emocionant per nosaltres. Tenim el cor ple d'agraïment i d'orgull.
Agraïment al i a la per atorgar-nos aquest premi. Per visibilitzar la nostra feina incansable durant tants anys, per donar-nos un espai on celebrar-nos.
I orgull. Orgull immens d'haver-hi arribat, de mirar enrere i veure tot el que s'ha aconseguit a base d'hores de son, d'esgarrapar-li moments a les nostres criatures, de voluntariat cansat i, de vegades, poc agraït. Però val la pena, val molt la pena veure'ns vint-i-cinc anys després, que continuem aquí.
Només podem donar les gràcies a tota la família de l'FLG. A les persones que ja no hi són, a les que encara queden, a les que sempre hi són.
Moltíssimes gràcies de tot cor.
Visca l'FLG!