15/06/2026
AIXÍ VA SER EL NOSTRE VUITÈ ANIVERSARI 🎂🌟
Ahir, dissabte 13 de juny, vam celebrar la nostra daiada. d’aniversari de la millor manera possible: fent la millor diada de la història de la colla. I sí, és cert que això mateix ho vam dir fa poc a la Diada de Primavera… però és que ens hem tornat a superar. I això només es pot explicar per tota la feina, el compromís i les ganes que hi ha darrere d’aquesta colla. 💜🫱🏼🫲🏽
Vam obrir la diada amb 4pde4 simultanis, vam descarregar el nostre primer 7de7, el segon 5de7 de la temporada i un 3de7a. A primera ronda de pilars vam recuperar 2pde5 simultanis i vam tancar aquesta gran jornada amb un vano de 6pde4.
No podem estar més felices dels resultats i de veure com, parada rere parada, seguim superant fites que fa un temps semblaven molt llunyanes.✨
Quin goig veure la plaça tenyida de lila i poder tornar a actuar al lloc on, ara fa quatre anys, ens vam batejar com a colla. 🥹
Agraïments especials a i per acompanyar-nos en un dia tan especial, i a Bombers de Barcelona per refrescar-nos i posar el punt final perfecte a la celebració! 💦💛
Puja al tren. Seguim fent via fins la darrera parada del tram!🚂🔥