10/05/2026
Ahir, la Sortida del Comerç al Carrer d’Onze de Setembre es va acabar al migdia a causa de la pluja. 🌧️ Tot i que no van poder participar tots els comerços i entitats previstes, vam gaudir de les activitats programades durant el matí.
Gràcies a totes les entitats, comerços i persones que ho han fet possible amb la seva implicació i ganes. 💛 Ens retrobem ben aviat!