15/06/2026
Ahir vam compartir una fideuà deliciosa i amb això vam tancar la temporada d’esdeveniments.
Gràcies de tot cor a totes les persones que han estat, acompanyant, ajudant i fent barri amb nosaltres 💛
Ara toca recollir les taules i treure els pinzells!
Si vols unir-te al grup de WhatsApp i venir a fer un cop de mà, escriu-nos. Tota ajuda suma i s’agraeix moltíssim
ENS VEIEM A LA FESTA MAJOR