15/06/2026
🔥 Per poder fer la foguera més alta, necessitem la col·laboració de tot el veïnat.
A partir del 15 de juny a la tarda s’habilitarà al pati de la Torre un espai perquè pugueu deixar els vostres mobles o qualsevol article de fusta. 🪵
Alhora, aprofitem per compartir-vos que, malauradament, s’han esgotat els tiquets del sopar 🍽️
Porta llenya, fes foguera! 💥