01/04/2026
Ens ha deixat en Ferran Lloret Riart, una pèrdua que colpeja profundament el món de l’esport escolar i el conjunt dels Consells Esportius del nostre país.
En Ferran ha estat molt més que el president del Consell Esportiu del Pallars Sobirà i membre del Consell Directiu de la UCEC. Sempre coherent, compromès i generós, ha dedicat la seva vida a impulsar l’esport des del territori, amb una estima profunda pel Pallars, pel Pirineu i per Catalunya.
La seva capacitat de treball, la seva proximitat i la seva voluntat constant d’ajudar el feien únic. Ha estat un exemple a seguir, un autèntic dinamitzador de l’esport, especialment de l’esport de muntanya i de l’esport blanc, deixant una empremta inesborrable en tots nosaltres.
Avui, l’esport català està de dol. Però també queda el seu llegat, el seu compromís i la seva manera de fer, que continuaran inspirant-nos.
Gràcies per tot, Ferran. Fins sempre.