El Banc del Temps Sagrada Família va néixer impulsat pel Pla Comunitari de la Sagrada Família per donar resposta a la necessitat de generar xarxes socials que propiciïn que la ciutadania es conegui, que s'intercanviï coneixements i per donar suport a aquelles persones que viuen soles o cobrir les necessitats puntuals que les persones puguin tenir.
És un espai on les persones intercanvien serveis
sense necessitat de fer servir els diners. A tenir em compte!!:
- La unitat d’intercanvi en el Banc del Temps és l’hora (no són els diners), independentment del servei que ofereixis o rebis.
- Totes les persones tenim coses a oferir i a demanar, per tant, qualsevol persona pot oferir uns serveis o activitats i, a canvi, pot demanar serveis d'altres socis i sòcies.
- Tots els serveis tenen el mateix valor, perquè el que compta és el temps que hi dediques.
- No es tracta d’un projecte de voluntariat, ja que el servei que es realitza és un servei que es remunera amb hores.
:-) :-D ;-) :-O 8-)