12/02/2026
Aquest dissabte 7 de febrer vam viure un dia molt especial al Museu Can Framis, entre el taller de pintura i el M’acompanyes.
Al matí vam visitar l’exposició permanent i vam gaudir d’un dinar a la plaça amb el sol i el bon temps 🌞 A la tarda vam descobrir l’exposició de Silvia Gubern, “Tornar a l’origen”, i vam tenir el plaer de conèixer-la. El museu ens va acollir superbé i volem agrair especialment al Ferran i la Marina la seva manera tan propera i cuidada d’explicar les exposicions.
Gràcies per fer d’aquest dia una experiència tan bonica 🎨✨💚