23/04/2026
Avui, diada de Sant Jordi 2026, l’Esbart Català de Dansaires està trist, molt trist. Ens ha deixat la Montserrat Garrich Ribera, sòcia de mèrit de l’entitat, una persona que ha estat molt més que una companya. Amiga, família, mare, mestra… sempre disposada a ajudar i a compartir moments amb tots nosaltres.
La Montserrat estimava profundament la tradició, la cultura popular, la dansa i els llibres, i hi va dedicar la seva vida amb una generositat i una passió que ens han marcat per sempre. Gràcies a ella, hem après, hem crescut i hem entès millor el valor del que som i del que compartim.
El record de tot el que ens ha donat i ensenyat ens acompanya avui amb el cor encongit, però també amb un immens agraïment. La seva empremta és viva en cada pas que fem i en cada dansa que preservem.
Per a l’Esbart, ha estat un autèntic privilegi i un gran orgull comptar amb ella. Ens comprometem a honorar-la com es mereix, mantenint viu el seu llegat amb estima i respecte.
Descansa en pau Montserrat 🕊️🖤