15/06/2026
Hem visitat l’Institut Monlau per fer una xerrada a l’alumnat de 1r de batxillerat 💬
Hem compartit la tasca que fem des de Bona Voluntat en Acció i com, sovint, ajudar comença simplement per escoltar i posar-nos en la pell de l’altra persona 🤝
La visita ha anat més enllà: alumnat i professorat han participat en una recollida d’aliments i productes d’higiene.
👉 S’han recollit un total de 56,5 kg i 7,5 litres, que es destinaran a les famílies que atenem
Moltes gràcies a tota la comunitat educativa de l’Institut i a tots els i les joves que hi han participat 💙