21/09/2025
39è APLEC DE BALENYÀ!🎉
Un any més ens hem tornat a trobar dalt de la petita església de la Mare de Déu de l’Ajuda on durant un cap de setmana hem celebrat aquest 39è aniversari de l’Aplec de Balenyà.
Un divendres amb regust de vi, de la mà de que ens va fer passar una bonica nit per aprendre dels aromes i gustos dels bons vins🍷🍇
Dissabte vam començar amb el carrer del vici on vam poder oferir diverses proves entre noves i les de sempre. Una gran participació i amb molt bon ambient! Fuets per tothom!⚡
Seguidament de la botifarrada i per acabar el concert de que ens va fer aixecar i gaudir d’unes bones versions del rock.
Diumenge començàvem amb el taller de Jin Shin Jyutsu a càrrec d’en .p.mas i el Torneig de futbol amb botons aquest any dins el bosc de la Tria 🌳
A les dotze juntament amb un bon vermut l’Improshow💥a mà d’ i que van servir rialles per tots els públics. Vam gaudir menjant d’un bon arròs a càrrec sempre de . I de postres la bona Quina de pagès i l'antiquina! Per acabar i per tradició el Joc del llop🐺
Moltes gràcies per any rere any estar-hi present. Per tenir l’Aplec de Balenyà com a tradició i família!❤️✨