14/02/2026
Des del Col.lectiu Balaguer amb Palestina, del qual també en forma part aquesta associació, ens volem presentar i fer-vos particips dels actes que hem organitzat per aquest primer semestre del 2026.
Ens presentem com un col·lectiu de gent molt diversa, que ens uneix que diem prou a qui trepitja els drets humans, diem prou a mirar cap a una altra banda mentre moren infants, dones, homes, que no han triat una lluita, que tan sols volen el que volem nosaltres, viure en pau.
Perquè no és una guerra, és un genocidi. I si silenciem un genocidi mirant cap a una altra banda, passem a ser còmplices del genocidi.
Ara, després d’unir esforços on cadascú aporta de manera diferent i al final tot suma, hem organitzat un cicle d’actes per conversar sobre el que està passant a Palestina.
El nostre objectiu és fer pensar, per damunt de tot, no pas imposar un punt de vista.
Estem a favor de les crítiques constructives, que sumen, i per tant evitem les denúncies que destrueixen perquè sí.
Volem aprendre de qui ens ve a explicar el que sap, volem pensar posant-nos a la pell de tots els implicats, de testimonis, de periodistes, perquè així tothom qui vingui com a espectador pugui també expressar la pròpia veu, per preguntar o simplement per mostrar les seves opinions o els seus sentiments.
No cal dir que tothom és benvingut, doncs quants més siguem, més visions, més per compartir i més veus escoltarem.
En tots els actes hi haurà una caixa de solidaritat per qui vulgui fer un donatiu per la causa.
US ESPEREM A TOTS I TOTES, als actes previstos.
🇵🇸