25/11/2025
Aquest diumenge vam tornar a fer la visita per les ermites de Badalona amb motiu del dia de Sant Climent, un dels sants als quals està dedicada una de les ermites.
En aquesta edició vam gaudir de la presència de mossèn Jaume Aymar, que ens va acompanyar fins a l’ermita de Sant Onofre tot il·lustrant-nos amb els seus coneixements.
Estem molt contents i agraïts a tots i totes els que ens vau acompanyar per descobrir aquest patrimoni badaloní.
Ens retrobem en la propera sortida!