19/06/2026
🌸 Ahir vam gaudir de la nostra Festa de la Primavera, una tarda plena d’alegria, música i bona companyia.
Vam comptar amb l’actuació del grup PlayBack de Banyoles, que ens va fer passar una estona molt entretinguda. També vam gaudir de les exhibicions de bachata, plenes de ritme, elegància i passió, a càrrec de dos ballarins, la Connie i en Lluís. A més, l’equip del centre vam sorprendre a tothom amb un animat ball country.
Per acabar la celebració, vam compartir un bon berenar amb croissants salats, dolços, mojitos, vins i altres refrescos.
Volem agrair la presència d’en Josep Maria, president de SUMAR, i de la Neus, regidora de salut i serveis a les persones, per haver-nos acompanyat durant la festa.
També volem expressar el nostre agraïment a tot l’equip del centre per la seva dedicació i feina del dia a dia, així com a totes les persones usuàries i les seves famílies per la confiança que dipositen en nosaltres, donant sentit a la nostra tasca.
Moltes gràcies a tothom per haver compartit aquesta tarda tan especial amb nosaltres! 🌸
Ajuntament d'Anglès