14/06/2026
Este cap de setmana hem tancat una temporada magnífica de l’activitat de la Banda Jove de la Comarca de la Ribera Alta a Carcaixent! Han sigut tres dies intensos de germanor, música i molta faena que van començar a Carlet, van continuar a Alzira i han tingut el punt final a Carcaixent.
Volem felicitar de tot cor a tots els participants, especialment als nostres músics de la Banda Jove de la SMA, que han deixat el pavelló ben alt demostrant el seu gran talent i compromís.
Un agraïment molt especial als directors que han guiat i fet créixer als joves en estos concerts:
👉 El nostre director de la Banda Jove de la SMA, Alberto Sánchez.
👉 Vicente Mateu, de la Unió Musical de Carlet.
👉 Aurelio Olivares, de la Lira Carcaixentina.
Gràcies a totes les famílies pel vostre suport incondicional.
Enhorabona a tots i totes visca la música! 🎺🥁🎷