13/04/2026
Sikke en fantastisk dag!
Vejrup Lokalråd havde torsdag d.09-04 besøg af udvalgte politikker og embedsfolk fra Esbjerg Kommune – og vi gik herfra med kæmpe smil og masser af god energi!
Tusind tak til Plan, By og Lokalsamfundsudvalget og embedsfolket omkring fordi I tog jer tid til at komme og høre, hvad vi kan, og hvad vi vil i Vejrup.
Det betyder rigtig meget for os at blive mødt med nysgerrighed og åben dialog.
Vi brænder for udvikling i Vejrup, og vi er klar til at tage næste skridt og til at skabe endnu mere liv og fremgang i vores lokalsamfund!