18/05/2026
Årets spejdertur til Norge er nået til vejs ende, og vi er alle kommet godt hjem til Stenstrup.
Før vi var på hvalsafari, deltog vi helt fra morgenstunden i fejringen af Grundlovsdag i Norge - 17. maj.
I et kæmpestort optog af foreningsaktive og skoleklasser med faner, kom vi rundt i byen og passerede fordi tusindvis af glade og festklædte nordmænd.
Og med den oplevelse tilføjet til rygsækken, er vi vist alle kommet meget trætte og mættede hjem igen med 4 dages natur og kulturindtryk.