20/03/2026
I dag modtager alle unge i alderen 15-20 år i Egedal Kommune et spørgeskema i deres e-Boks 📩
Hvorfor? Fordi vi arbejder på at skabe det bedst mulige fundament for et ungeråd, der ikke bare giver mening på papiret – men som unge faktisk har lyst til at være en del af 💪
Vi vil skabe et ungeråd (en gruppe af unge, som får reel indflydelse på beslutninger og aktiviteter for andre unge), der er relevant, interessant og nutidigt. Og det kan vi ikke gøre uden de unges egne idéer, holdninger og input.
👉 Første skridt er spørgeskemaet, hvor vi håber på en masse gode svar, som kan pege os i den rigtige retning.
👉 Næste skridt bliver en workshop kun for unge, hvor svarene bliver foldet ud, diskuteret og kvalificeret.
Målet? At stå med et ungeråd, som unge i Egedal kan se sig selv i – og har lyst til at være med i 🔥🚀
Så hvis du får spørgeskemaet i din e-Boks: Brug et par minutter på at svare – din stemme gør en forskel.
Og til forældre: Tag gerne en snak derhjemme – vi har brug for de unges perspektiver, så vi får dem endnu mere på dagsordenen i Egedal 💭