Foreningen af gamle H.G.'ere

Foreningen af gamle H.G.'ere Foreningen af gamle H.G'ere arrangerer en gang årligt en fest for tidligere elever på Himmelev Gymnasium. Reserver den første lørdag i marts! :) festen.

For alle gamle elever fra Himmelev Gymnasium. Bestyrelsen for Foreningen af gamle H.G'ere arrangerer en gang årligt en fest for tidligere elever på Himmelev Gymnasium. Festen finder altid sted den første lørdag i marts! Det er ikke længere nødvendigt at være tilmeldt via hjemmesiden, men smid meget gerne et LIKE her på siden for at holde dig opdateret. Bestyrelsen er en blandet skare af gamle elev

er, hvor de ældste startede tilbage i slutningen af halvfemserne og de yngste blev færdige for et par år siden. Vi leder altid efter nye medlemmer der kan bidrage med nye ideer og give en hjælpende hånd til festen. Vi mødes 4 gange om året, inkl. Hvert møde er forbundet med lidt social hygge og til generalforsamlingen samt festen spiser vi sammen. At være en del af bestyrelsen har hjulpet på CV'et ved jobsamtaler for en række både de nuværende såvel som tidligere bestyrelsesmedlemmer. Foreningen støtter økonomisk studierejsefonden på gymnasiet via indtægterne fra gammel elev-festerne. Hvis du er interesseret i at møde nye mennesker, og/eller bidrage med din arbejdskraft til den årlige fest, er du velkommen til at kontakte Mads Christian Præstegaard.

Gammel Elev Fest 2015 er skudt i gang🎉🎉
07/03/2015

Gammel Elev Fest 2015 er skudt i gang🎉🎉

08/11/2014

Dagen efter J-dag og vi håber I ikke har alt for ondt i håret!
Men frygt ej, I har helt til første lørdag i Marts til at sunde jer og så ses vi til Gammel Elev festen for Himmelev Gymnasium.
Sæt x i kalenderen, ring til dine venner og veninder fra gymnasietiden og så ses vi alle sammen til Marts!

Fantastisk fest med fed musik, kolde drinks og god stemning :)
05/03/2014

Fantastisk fest med fed musik, kolde drinks og god stemning :)

02/03/2014

Tak for en FANTASTISK Gammel Elevfest på Himmelev Gymnasium i går. Der var gang i den - både i baren og på dansegulvet. Vi glæder os allerede til næste gang :D

Så er der ved at være rigtig god stemning i baren til Gammel Elevfest. Vi glæder os meget til at se jer om et par timer ...
01/03/2014

Så er der ved at være rigtig god stemning i baren til Gammel Elevfest. Vi glæder os meget til at se jer om et par timer 👍😊

28/02/2014

Vi ses i morgen alle sammen! Husk massere af kontanter da vi ikke tager imod Dankort! :)

Indgang er 50 kr. og garderoben er gratis!

23/02/2014

Så er Facebook-siden endelig kommet på benene. Dette vil fremover være stedet, hvor vi poster info, billeder, tilbud, osv. om vores årlige Gammel-elevfester på Himmelev Gymnasium.

Adresse

Roskilde
4000

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Foreningen af gamle H.G.'ere sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del