08/06/2022
Tak for en god tirsdag eftermiddag og aften til vores familier ❤️
Vi startede med lidt lækkert 🍬
Efterfulgt af legen: lille hund der er nogen der har taget dit kødben 🐶.
Vi hakkede og snittede selv det mad vi skulle spise - det var sjovt, spændende, udfordrende og hyggeligt ❤️
Så tegnede vi efter vores hænder og skabte spændende dyr ud af dem 🐮🦕🦖
Vi spiste vores lækre mad efterfulgt af en sød lille historie der handlede om at vi skal hjælpe hinanden også selvom vi ikke kender dem, der har brug for hjælp ❤️❤️❤️❤️